Inschrijving en prijs

Scouting

Alles over Scouts en Gidsen Vlaanderen Scout of gids zijn is leuk! Scouting is zoveel meer dan alleen maar spelen. Wist je dat scouting al meer dan honderd jaar bestaat? En dat je bijna overal in de wereld scouts en gidsen kan vinden? Trots dat je scouts of gids bent? 't Zal wel zijn!

Het nieuwe scoutsjaar

Startdatum en inschrijvingen

De activiteiten van Scouts Averbode gaan dit jaar weer van start op 23 september van 14u-17u! Zoals andere jaren zijn er de eerste 2 weken ook nu proefmomenten voor nieuwe leden (zonder kost), de inschrijvingen gaan door op 30 september en 7 oktober voor en na de scouts.

Meer info hierover volgt nog. Wij hopen jullie talrijk te verwelkomen en kijken alvast uit naar een spetterend jaar vol plezier, nieuwe vriendschappen en onvergetelijke herinneringen!

Onze scouts ontvangt kinderen vanaf het eerste leerjaar, doe vuile maar stevige kleren aan voor de eerste keer en bestel na inschrijving zo snel mogelijk een uniform.

Indien u niet op de inschrijvingen aanwezig kunt zijn gelive een mail te sturen

De kostprijs is dit jaar €60.
Via de verschillende ziekenfondsen krijg je dikwijls een deel van je lidgeld per jaar of een deel van je inschrijvingsgeld voor het kamp terugbetaald. De formulieren om dit te verkrijgen kan je hiernaast downloaden. Enkel nog invullen en binnenbrengen bij je ziekenfonds.

CM - Christelijke Mutualiteit
Aanvraagformulier terugbetaling lidgeld.